Tuesday 22 January 2008

Part 2 - Maandag

Oké er is eventjes iets fout gegaan met blogger. Geen idee wat, het is ook allemaal wat nieuw voor mij...

Dus terug naar school waar onze valiezen stonden. Dan ja, onze huisvesting vinden... We waren zo slim om er geen plannetje van af te drukken en "Timpurinkuja 1" wist niemand ons te vertellen... Ai wat nu gedaan?! Oké Danillo dan maar bellen, hij zei dat het terug richting station stappen was, terwijl wij helemaal naar één of ander bos aan het stappen waren! Hij kon het ons niet exact vertellen, ma de richting wisten we toch al. Dan maar zo'n "Kioski" binnengestapt en zij wist ons eindelijk te vertellen waar we wonen. Waaa. Hier is het gewoon!!! Sarah woont in Blok C, ik in A. Hop met de lift voor die ene verdieping... Vroeg aan enkele Spanjaarden of ze kamer 001 wisten zijn en ik was tegen mijn kamergenoot al aan het praten. Vriendelijke kerel, ma hij moest door.

Eenmaal binnen, vrij grote leefruimte amai! Ben veel krapper gewoon. Daar was onze Chinees "Li Huang". "But you can say Frank, that's my English name". Okay Frank it is! "It's your first time Finland, let me give you a hug!" Grappig was dat! Hij doet Electronic Engineering, pheeew zotte richting seg. 't was echt chinees wat hij mij allemaal toonde. Hij's hier al enkele weken en vindt hier alles zot duur en dat is het ook. Ik ga wat foto's tonen om het allemaal te illustreren, maar het moet er hier precies allemaal eventjes uit... 

Frank is een postzegel verzamelaar, ongeloofelijk wat hij allemaal meehad. Dus postzegels verzamelaars, stuur mij al jouw mooiste Belgische postzegels! Niet die lelijke silhouetten é, die zijn echt niet mooi... 

Nu woensdag naar school gegaan, want hij is "Finnish for Exchange Students", maar blijkbaar was de les afgelast... Spijtig want ik heb daar twee kerels van Nigeria leren kennen, was een toffe boel!

Nu heb ik mij toch wel suf getypt, ik ga men bakkie petatjes opeten en ooooh jawel richting SAUUUUUUUNAAAAAAA!!!! De Spanjaarden hebben mij uitgenodigd, benieuwd of het naakt of met short aan is.... The saga continues! (Morgen ofzo, hopelijk heb ik dan i'net op men kamer)

7 comments:

kweetnie said...

Amai jong, dat is ten minste nog eens een mooie tekst, ik had dat effenaf van jou niet verwacht. Ik zie al uit naar de volgende aflevering.

Je liefhebbende papa.

Edwin said...

Seg pa, er lezen hier nog mensen mee é.

Anonymous said...

Amaj, zoveel tekst :)
Veel plezier gewenst ginder van een ex-klasgenootje :)(long time ago :p)

Groetjes,

Silke

Dominiek said...

Haaj Eddyyy :-)

Net gehoord van u avontuur daar in het land van de blonde haren en de lange benen, have a good time! kga u avonturen hier volgen :-)

PS: U pa is toch nen toffen?!

Je liefhebbende ex-klasgenoot :p

Unknown said...

Waar zijn de foto's van Sarah en die sauna babes? :D

Amuseer u daar maar goed en ni te zat ^^

Greets,

De Kennof.

renaars said...

Edwin de blogger,
zie maar dat ge geen 2de bogman wordt ;)
en ik wil pictures :D

dieter said...

heloooookes

bien e azo een blogsken. tis daar precies nog in orde. oe koud ist daar eigelijk? en der mankeerd ier één dingetje aan uwen blog FOTOOOOOS!!!!! tot de volgende e

Je liefhebbende feestmakker ;-)